97154433

Sådan bestiller du service på dine hvidevarer indenfor garantiperioden

Vi har sammenfattet en nem guide, så du nemt og hurtigt kan bestille service på dit hvidevareprodukt, hvis uheldet skulle være ude. Den klart hurtigste og nemmeste måde at få hjælp på er ved at kontakte producenten direkte, måske de endda kan udbedre fejlen med dig i telefonrøret. Vi har samlet størstedelen af vores leverandører i listen nedenfor. 

Ved produkter der er omfattet 4 års garanti, hvor dit produkt er ældre end 2 år kontaktes El-salg.

OBS: El-salg Ikast har ikke serienummeret, typenummeret eller andre oplysninger på din maskine. De er unikke for din maskine og oplyses ikke i vores systemer. Modelnummeret fremgår i de fleste tilfælde af din kvittering.

 

AEG

Ved bestilling af servicebesøg hos AEG gøres dette nemmest på AEG’s hjemmeside ved at benytte nedenstående link:

https://www.aeg.dk/support/book-a-service/

Det er vigtigt, at du har modelnummeret, serienummeret og ML-koden på dit produkt for at oprette et servicebesøg. Alternativt er det også muligt at tage et billede af typeskiltet og uploade denne til AEG på siden. Skulle du være i tvivl om, hvor disse informationer findes fremgår det på AEG’s hjemmeside

Herefter skal du blot følge de næste enkle steps, som hjemmesiden fører dig igennem på en super nem og let spiselig måde, hvor du blandt andet vil blive bedt om at beskrive problemet. Du vil blive bedt om at indtaste dit navn, adresse og kontaktoplysninger for slutteligt at vælge en dato og tidsrum, hvor du ønsker besøg.

Er du det mindste i tvivl kan du ringe direkte til AEG på 79221100 for at booke et servicebesøg med dem telefonisk. Det er alternativt også muligt at chatte med dem på deres hjemmeside.
 

Asko

Når du ringer skal du have din kvittering, modelnummer, serienummer og typenummer klar. 

For at bestille et servicebesøg af Asko kan dette gøres direkte hos dit lokale autoriseret serviceværksted. Du kan finde dit lokale servicecenter på det efterfølgende link, hvor telefonnummeret også fremgår: https://dk.asko.com/find-servicecenter 

Hvis du er i tvivl om det ovenstående kan du ringe direkte til Asko på  + 45 36 72 11 33
 

Bosch eller Siemens

Ved bestilling af servicebesøg hos Bosch eller Siemens kan du bestille service ved at indtaste produktets modelnummer (E-NO. på Bosch’s hjemmeside) eller ved at vælge, hvilken produktkategori dit produkt tilhører.

Hvis du er i tvivl om, hvor typeskiltet finde kan du trykke på “Find placering af produktets typeskilt”.

Herefter vil du blive ledt gennem en række nemme steps, hvor du bliver bedt om at beskrive problemet som du oplever med produktet. Afslutningsvis indtaster du dit navn, adresse og kontaktoplysninger, hvor du bagefter får mulighed for at vælge en dato for besøgsaftalen samt et tidsrum som du ønsker at få besøg i. Til sidst skal du bekræfte aftalen.

Er du i tvivl kan du naturligvis ringe til Bosch direkte på 44 89 80 18 for at lave en aftale eller 44 89 80 28 for Siemens.

Du skal bruge følgende link hvis der er tale om et Bosch produkt: https://www.bosch-home.dk/service/servicebesoeg-og-reparation

Du skal bruge følgende link hvis der er tale om et Siemens produkt: https://www.siemens-home.bsh-group.com/dk/service/servicebesoeg-og-reparation/bestil-reparation
 

Eico

For at bestille service på et Eico produkt kan dette gøres på følgende side: https://www.eico.dk/service/service/

Her bedes du indtaste en række oplysninger på dit produkt samt en beskrivelse af problemet. Derudover skal du også indtaste, hvor du har købt produktet. Dernæst skal du uploade et billede af købskvitteringen samt et billede af produktets typeskilt. Det er muligt at uploade to ekstra filer.

Slutteligt indsendes formularen til Eico, hvorefter de vil kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale.

Alternativt kan du ringe til Eico direkte på 9882 3999.


Electrolux

Ved bestilling af servicebesøg hos Electrolux gøres dette nemmest på Electroluxs hjemmeside ved at benytte nedenstående link:

https://www.electrolux.dk/support/book-a-service/

Det er vigtigt at du har modelnummeret, serienummeret og ML-koden på dit produkt for at oprette et servicebesøg. Alternativt er det også muligt at tage et billede af typeskiltet og uploade denne til Electrolux  på siden. Skulle du være i tvivl om, hvor disse informationer findes fremgår det på Electrolux ’s hjemmeside

Herefter skal du blot følge de næste enkle steps, som hjemmesiden fører dig igennem på en super nem og let spiselig måde, hvor du blandt andet vil blive bedt om at beskrive problemet. Du vil blive bedt om at indtaste dit navn, adresse og kontaktoplysninger for slutteligt at vælge en dato og tidsrum, hvor du ønsker besøg.

Er du det mindste i tvivl kan du ringe direkte til Electrolux på 79221100 for at booke et servicebesøg med dem telefonisk. Det er alternativt også muligt at chatte med dem på deres hjemmeside.


Gorenje

Gorenje yder G5 Quality Service til alle deres kunder fra dagen, hvor du køber produktet. Det betyder at Gorenje har bevisbyrden i alle 24 måneder af reklamationsperioden. Normalt har producenter kun bevisbyrden i 6 måneder.

Derudover betyder G5 Quality Service at du får 5 års reservedelsgaranti på dit produkt.

Når du ringer skal du have din kvittering, modelnummer, serienummer og typenummer klar.

For at bestille et servicebesøg af Gorenje kan dette gøres direkte hos dit lokale autoriseret serviceværksted. Du kan finde dit lokale servicecenter på det efterfølgende link, hvor telefonnummeret også fremgår: https://www.gorenje.dk/service/servicecenter

Hvis du er i tvivl om det ovenstående kan du ringe direkte til Gorenje  + 45 36 72 11 33.

 

Gram

Servicebesøg af Gram kan bookes via en formular på følgende side: https://www.gram.dk/kundeservice/anmod-om-service

Her skal du skrive modelnummeret på produktet og serienummeret samt indtaste købsdatoen, hvor kvitteringen også uploades. Dernæst skal du beskrive problemet som du oplever med produktet, her er det desuden muligt at uploade et billede eller en video.

Slutteligt indsendes formularen til Gram, hvorefter de kontakter dig hurtigst muligt angående et besøg

Alternativt kan du ringe direkte til Gram på 73 20 10 00. Det er vigtigt, at du har købsdatoen og eventuelt kvitteringen klar, modelnummeret og serienummeret inden du ringer.  

LG

Booking af service på et LG produkt foregår på følgende side: https://www.lg.com/dk/support/repair-warranty/request-repair-sign-in

Her skal du følge tre enkle trin, hvor du bedes indtaste modulnummer og serienummeret på dit produkt samt købsdatoen. I næste trin bedes du indtaste dine kontaktoplysninger samt beskrive problemet som du oplever. Slutteligt indsendes formularen til LG, hvorefter de vil kontakte dig hurtigst muligt angående besøget.

Du kan også ringe direkte til LG 78 79 64 54 for at lave en aftale. 
 

Liebherr

Bestilling af service på et Liebherr produkt kan ske direkte på deres service partners hjemmeside her: https://www.hvidevareservice.dk/bestil-servicebesoeg/

Her skal du angive fabrikant, modelnummer, produktnummer og serienummer på produktet. Derudover skal du angive købsdatoen for produktet samt skrive en kort beskrivelse af fejlen.

Dernæst kan du få vist en oversigt over ledige tider, som du kan vælge i trin 2. Slutteligt indtastes dine kontaktoplysninger og adresse hvorefter aftalen bookes.

Alternativ kan du ringe direkte til servicepartneren på 70130222

Du kan også ringe til Witt, som står for Liebherr produkterne, hvis du har problemer med ovenstående på telefonnummer 70 25 23 23.

Miele

Hos Miele er det muligt at bestille service online på deres hjemmeside nemt og hurtigt. Du bliver ført igennem en række nemme steps, hvor du først skal indtaste dit produktnavn, serienummer eller produktkategori. Under samme punkt bedes du indtaste adressen, hvor produktet befinder sig.

I step 2 skal du beskrive problemet, som du oplever med produktet, hvorefter du under step 3 vælger et tidspunkt for besøget. Du vil eventuelt blive bedt om at logge ind på din Miele brugerkonto til sidst.

Du kan også booke et besøg telefonisk ved at ringe på 4327 1310.
 

Samsung

For at booke service på et Samsung produkt skal du ringe direkte til Samsung på 707 019 70.

Det er vigtigt at du har model og serienummer klar inden du ringer. Samsung skal bruge disse oplysninger på produktet for at booke service, når du ringer.


Scandomestic

Bestilling af servicebesøg på et Scandomestic produkt sker på følgende side: https://scandomestic.dk/da/service/

Her bedes du indtaste dine kontaktoplysninger, købsdato for produktet, oplysninger på produktet samt beskrive problemet som du oplever. Det er muligt at uploade billeder til formularen med købskvitteringen eller dokumentation af problemet, som du har med produktet. Slutteligt indsendes formularen hvorefter at Scandomestic kontakter dig hurtigst muligt for at aftale en tid.

Alternativt er det muligt at ringe direkte til Scandomestic på 72 42 55 71.
 

Sharp

For at bestille service på et Sharp produkt kan dette gøres på følgende side: https://www.eico.dk/service/service/

Det er Eico som står for service på Sharp produkterne. Så frygt ej, det er den rigtige hjemmeside.

Her bedes du indtaste en række oplysninger på dit produkt samt en beskrivelse af problemet. Derudover skal du også indtaste hvor du har købt produktet. Derudover skal du uploade et billede af købskvitteringen samt et billede af produktets typeskilt. Det er muligt at uploade to ekstra filer.

Slutteligt indsendes formularen til Eico hvorefter de vil kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale.

Alternativ kan du ringe til Eico direkte på 9882 3999.
 

Silverline

For at bestille service på et Silverline produkt skal du udfylde serviceformularen som findes her: https://www.silverline.com/denmark/service.asp

Her skal du først indtaste dine kontaktoplysninger og adresse samt information omkring forhandleren.

Dernæst bedes du indtaste en række oplysninger omkring dit produkt herunder model, om der er ekstern motor og i så fald hvilken, kulfilter type hvis produktet bruger disse, serienummer på produktet, fakturanummer, købsdato samt en fejlbeskrivelse.

Til sidst er det muligt at uploade et billede af problemet/ fejlen.

Slutteligt indsendes formularen til Silverline hvorefter de vil kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale. Alternativt kan du ringe til dem direkte på 70 10 40 14.

Smeg

Bestilling af service på et Smeg produkt sker direkte ved Smegs servicepartnere. Du kan finde en oversigt over deres servicepartnere og deres telefonnumre her: https://www.smeg.dk/service/service-og-garanti/

Når du kontakter servicepartneren aftaler du et besøg med dem. Det er vigtigt at du har kvitteringen, modelnummeret samt serienummeret klar inden du ringer.

Hvis du er i tvivl om det ovenstående kan du ringe direkte til Smeg på 7877 5319.
 

Temptech

Bestilling af et servicebesøg på et Temptech produkt ser ved at udfylde formularen som findes her: https://service.temptech.no/index.php?lang=dk

Her skal du først indtaste dine kontaktoplysninger samt adresse. Dernæst bedes du indtaste produktmodellen, serienummeret samt give en kort beskrivelse af fejlen. Derudover bedes du også indtaste forhandlerens oplysninger.

Det er muligt at uploade billeder af fejlen, såfremt der er tale om en synlig fejl.

Slutteligt skal du uploade en kopi af kvitteringen. Herefter indsendes formularen, hvorefter Temptech vil kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale.

Alternativt kan du ringe til Temptech på + 47 333 67 000.
 

Thermex

For at anmode om service på et Thermex produkt benyttes formularen som findes her: https://www.thermex.dk/Serviceanmodning

Her skal du først indtaste en række oplysninger omkring dit produkt herunder modelnavn, produkttype, motortype og varenummeret. Derudover skal du indtaste nogle få oplysninger på forhandleren, hvor du har købt produktet. Dernæst skal du skrive en kort beskrivelse af fejlen som du oplever.

Slutteligt indtastes dine kontaktoplysninger, hvor du også skal uploade en kopi af kvitteringen. Det er muligt at vedhæfte to ekstra billeder, som eventuelt dokumenterer problemet.

 Når formularen er indsendt, vil Thermex kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale. Alternativ kan du ringe til Thermex direkte på 9892 6233.

 

Vestfrost

For at bestille service på et Vestfrost produkt kan dette gøres på følgende side: https://www.eico.dk/service/service/

Det er Eico som står for service på Vestfrost produkterne. Så frygt ej, det er den rigtige hjemmeside.

Her bedes du indtaste en række oplysninger på dit produkt samt en beskrivelse af problemet. Derudover skal du også indtaste hvor du har købt produktet. Derudover skal du uploade et billede af købskvitteringen samt et billede af produktets typeskilt. Det er muligt at uploade to ekstra filer.

Slutteligt indsendes formularen til Eico, hvorefter de vil kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale.

Alternativt kan du ringe til Eico direkte på 9882 3999.

 

Vibocold

For at bestille service på et Vibocold produktet skal du besøge følgende side:

https://www.vibocold.dk/services/bestil-service?gclid=Cj0KCQiAjKqABhDLARIsABbJrGlOE4Hy9PfQrnUTzBKkjb40yW2Lz-1P2A2Qt8OaEH-HBmp-ePjoHjgaAuVnEALw_wcB

Her bedes du indtaste dine kontaktoplysninger, oplysninger omkring produktet samt en fejlbeskrivelse. Du skal desuden angive hvor du har købt produktet.

Slutteligt indsendes formularen til Vibocold, hvorefter de vil kontakte dig hurtigst muligt for at lave en aftale.

Alternativt kan du ringe direkte til Vibocold på 8750 3419.
 

Voss

Ved bestilling af servicebesøg hos Voss gøres dette nemmest på Voss’ hjemmeside ved at benytte nedenstående link:

https://www.voss.dk/support/repairs/

Det er vigtigt at du har modelnummeret, serienummeret og ML-koden på dit produkt for at oprette et servicebesøg. Alternativt er det også muligt at tage et billede af typeskiltet og uploade denne til Voss på siden. Skulle du være i tvivl om, hvor disse informationer findes, fremgår det på Voss’ hjemmeside

Herefter skal du blot følge de næste enkle steps, som hjemmesiden fører dig igennem på en super nem og let spiselig måde, hvor du blandt andet vil blive bedt om at beskrive problemet. Du vil blive bedt om at indtaste dit navn, adresse og kontaktoplysninger for slutteligt at vælge en dato og tidsrum, hvor du ønsker besøg.

Er du det mindste i tvivl kan du ringe direkte til Voss på 70117400 for at booke et servicebesøg med dem telefonisk.
 

Whirlpool

For at bestille service på et Whirlpool produkt bedes du ringe direkte til Whirlpool på 44 88 02 22. Inden du ringer skal du have styr på nedenstående:

1) Dit navn, adresse og telefonnummer

2) Servicenummer (12 cifre, der starter med 85)

3) Serienummer

4) Købsdato

5) Beskrivelse af fejlen.

 

Witt

Bestilling af service på et Witt produkt kan ske direkte på deres service partners hjemmeside her: https://www.hvidevareservice.dk/bestil-servicebesoeg/

Her skal du angive fabrikant, modelnummer, produktnummer og serienummer på produktet. Derudover skal du angive købsdatoen for produktet samt skrive en kort beskrivelse af fejlen.

Dernæst kan du få vist en oversigt over ledige tider som du kan vælge i trin 2. Slutteligt indtastes dine kontaktoplysninger og adresse hvorefter aftalen bookes.

Alternativ kan du ringe direkte til servicepartneren på 70130222.

Du kan også ringe til Witt, hvis du har problemer med ovenstående på telefonnummer 70 25 23 23.

 

Zanussi

Ved bestilling af servicebesøg hos Zanussi gøres dette nemmest på Zanussi’s hjemmeside ved at benytte nedenstående link:

https://www.zanussi.dk/support/book-a-service/

Det er vigtigt at du har modelnummeret, serienummeret og ML-koden på dit produkt for at oprette et servicebesøg. Alternativt er det også muligt at tage et billede af typeskiltet og uploade denne til Zanussi  på siden. Skulle du være i tvivl om, hvor disse informationer findes, fremgår det på Zanussi’s hjemmeside

Herefter skal du blot følge de næste enkle steps, som hjemmesiden fører dig igennem på en super nem og let spiselig måde, hvor du blandt andet vil blive bedt om at beskrive problemet. Du vil blive bedt om at indtaste dit navn, adresse og kontaktoplysninger for slutteligt at vælge en dato og tidsrum, hvor du ønsker besøg.

Er du det mindste i tvivl kan du ringe direkte til Zanussi på 79221100 for at booke et servicebesøg med dem telefonisk. Det er alternativt også muligt at chatte med dem på deres hjemmeside.